Converteren

Licht, camera, business! In dit hoofdstuk zoomen we in op hoe je views en likes om kunt zetten in leads.

pexels-nataliya-vaitkevich-7173047

Over deze les

10 afleveringen

1. Opening

Afleveringsduur: 00:37

2. Haal alles uit je video met deze 7 beïnvloedingsstrategieën

Zet views om tot klanten door deze type video's in te zetten met behulp van deze 7 beïnvloedingsstrategieën

Afleveringsduur: 04:59

3. Door data meer uit jouw call to action halen

Data liegt nooit en zet het daarom slim in. In deze aflevering laten we je zien hoe wij het meeste uit onze video's halen en onze call to action kunnen optimaliseren.

Afleveringsduur: 01:58

4. Deze video’s heeft jouw website nodig

Een bedrijfsvideo is een bekende, maar welke video's zijn essentieel voor jouw website? Ontdek welke type video's strategisch slim zijn om in te zetten.

Afleveringsduur: 01:53

5. Zo weet jij of je video succesvol is

Ontdek welke statistieken wel relevant zijn en welke je los kunt laten wanneer je kijkt naar het succes van je video.

Afleveringsduur: 02:24

6. Case: Onze best converterende video’s

Ontdek welke 2 video's ons bedrijf een gigantische boost geven en waardoor offertes nu sneller akkoord gaan.

Afleveringsduur: 05:42

7. Adverteren met video’s

Adverteren met video's kan lucratief zijn voor je business. Waar moet je op letten wanneer je gaat adverteren met video's? Wij geven je 8 handvatten om rekening mee te houden.

Afleveringsduur: 03:06

8. Deze videoadvertenties zijn slim om in te zetten

Er zijn veel verschillende vormen van videoadvertenties met allemaal verschillende marketingdoelstellingen. In deze aflevering nemen we je mee wat voor soort videoadvertenties er zijn en wanneer het slim is om dit in te zetten.

Afleveringsduur: 02:01

9. Aan de slag met A/B-testing

Het maximale uit je video's halen doe je onder andere met A/B-testing, maar welke factoren zijn slim om hiervoor in te zetten en hoe pak je dat zelf op? In deze aflevering nemen we de verschillende factoren met je door.

Afleveringsduur: 02:29

10. Met deze hack verbeter jij jouw klantbeleving

Je klantbelevering en -ervaring optimaliseren? Of wat dacht je van de betrokkenheid verhogen tussen jouw merk en je klanten? In deze aflevering nemen we een videosoftware met je door die hiervoor gaat zorgen.

Afleveringsduur: 03:43

Andere masterclasses

Leer altijd en overal, in je eigen tempo

Bestel het programma
  • De professionals van Untaped maken al jaren digitale content voor de mooiste merken
    Leer van professionals
  • Bingewatch erop los en spot binnen no-time iedere kans voor jouw bedrijf!
    Hands-on lessen
  • Ga direct aan de slag door checklists, cheatsheets, scripts en templates.
    Aanvullende downloads

Lees wat onze klanten zeggen

Agnes Vleugel

Van zichtbaarheid naar leads

We zijn nu aan de slag gegaan met video's die ons zichtbaarheid en bekendheid opleveren wat resulteert in leads. Het is voor ons duidelijk hoe we onze doelgroep kunnen bereiken en onze sport- en coachingsprogramma's vullen.

Agnes Vleugel Eigenaar en Performance Coach | Growing® & Growing Business Academy®
Mathilde Verbeek

Kennis over ondernemen & jouw potentiële klant

Untaped is breed gedisciplineerd als het gaat om videomarketing. Van het uitzetten van campagnes, het onderhouden van sociale media, maar ook het ontwikkelen van video's die strategisch aanslaan. Het voelde voor ons direct goed!

Mathilde Verbeek Mede-oprichter & Eigenaar | Oma's Brievenbustaart
Scherm­afbeelding 2024-09-17 om 14.21.58

Zonder twijfel next level videocontent

Door Untaped hebben wij als social media bureau onze klanten verder kunnen helpen met professionele én effectieve video's. Achter elke video zit een strategie en gedachten, waardoor je niet hoeft te twijfelen of ze aanslaan.

Eric Looijen Creative Director & Partner | Fresh Lemon
Alle ervaringen

Je bent in goed gezelschap

63b56673cb2e16488c9da7c45ff7fdc99a9c590d
7f38bc92470dbb42e4eea62a6855343307967bc0
logo 100 procent leuk
logo efteling
logo ministerie van defensie
logo rabobank
Untaped logo

Veelgestelde vragen

Wie is Untaped en waarom?

Untaped is dé videomarketing academy die jou verder helpt met jullie eigen videomarketing.

Met meer dan 6 jaar ervaring en ruim 300 producties per jaar, zowel nationaal als internationaal, met een breed scala aan toepassingen: van arbeidscommunicatie tot lanceringen en van loyaliteitscampagne tot social media producties weten wij wat wel én wat niet werkt als het aankomt op videocampagnes.

Met Untaped nemen we je mee in onze wereld. Where video meets business.

Hoe lang hebben we toegang Untaped?

Na aanschaf heb jij zes maanden onbeperkt toegang tot Untaped op ieder device, waar en wanneer je maar wilt. Dus bingewatch erop los en gebruik al onze handige downloads, zodat jij direct aan de slag kan met jullie eigen videomarketing!

Voor wie is Untaped bedoeld?

Untaped is voor iedereen die snapt wat het zakelijke succes is wanneer je videomarketing goed inzet. Veel van onze gebruikers zijn werkzaam als ondernemer of bedrijf in de creatieve sector.

Doordat we met Untaped meer dan 6 jaar, zowel nationaal als internationaal, ervaring hebben weten we hoe je klanten wél en niet kan binnenhalen.

Waaruit bestaat het programma?

Untaped bestaat uit een vast programma van 5 hoofdstukken. Met deze hoofdstukken kun jij een campagne van scratch oppakken. Oftewel van strategie naar het begrijpen van de apparatuur. Om zo door te gaan naar het filmen, het gereed maken om te vlammen op social media en uiteindelijk te gaan converteren. Want daar doen we het uiteindelijk allemaal voor, toch?

Het programma is naast de 70+ video's ook gevuld met handige checklist, cheatsheets en andere downloads zodat jij direct aan de slag kunt met deze documenten.

Wil je meer verdieping? Dan hebben we onze aanvullende lessen, ook wel snackable content genoemd. Bij het aanschaffen van Untaped kun jij zelf één of meerdere aanvullende lessen selecteren om zo het maximale uit je videomarketing te halen.

Is Untaped interessant voor alle branches?

Untaped is branche overschrijdend en daar zit misschien wel het grootste succes. Doordat we met en voor zoveel verschillende organisaties ijzersterke videocampagnes hebben gerealiseerd, weten we wat wel én niet werkt. Van kleine onderneming tot multinational. En komt dat mooi uit, want dat is nu net de kennis die we graag met jou willen delen!

Wat zijn de aanvullende lessen?

Onze aanvullende lessen, ook wel snackable content, zijn verdiepende video's om meer in te zoomen op een bepaald onderwerp. We duiken in deze extra hoofdstukken dieper in op cases, wat hier wel én niet werkte qua videomarketing zodat jij dit als voorsprong voor jullie eigen bedrijf kunnen gebruiken.

Bekijk alle vragen

Jouw bedrijf naar een volgend niveau?

Start nu met Untaped en zet jouw views om in klanten.

1704186ab9a9de73fcc0892c307bc637eeb5d9bb